הצהרת נגישות משקי טנא

הצהרת נגישות

משקי טנא נוקטת באמצעים הנדרשים במטרה להעניק שירות שווה ונגיש לכל לקוחותיה באתר האינטרנט, תוך ביצוע ההתאמות הנדרשות בממשק עם הלקוחות והמבוטחים תוך עמידה בהוראות חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות.

נגישות אתר האינטרנט

אתר נגיש מאפשר לאנשים עם מוגבלויות שונות לקבל מידע ולעשות שימוש בשירותים המוצעים באתר.

משקי טנא מנגישה את אתר החברה במטרה לאפשר את שירותי האינטרנט שלנו באתר לזמינים עבור לקוחותינו.

האתר עומד בדרישות תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג -2013.

האתר מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים במחשבים נייחים/ניידים, כמו כן מותאם האתר לגלישה במכשירי טלפון חכמים וטאבלטים, במסגרתם ניתן לגלוש בדפדפן גוגל כרום ובדפדפני אנדרואיד ו- ios  

האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי  החיצים, enter, esc ליציאה מתפריטים וחלונות. 

אם למרות הכל הינך חווה בעיות או קשיים כלשהם בקבלת מידע או שירות דרך אתר האינטרנט, ניתן לפנות למרכז הנגישות, שפרטיו מפורטים למטה, תוך פירוט הבקשה, ואנו נעשה את מירב המאמצים לטפל בבקשה ולספק מענה מתאים

נגישות פיזית

כתובת: גוליאלמו מרקוני 10, חיפה – קומה 2

מצב נגישות – נגיש

חניה – נגישה

מעלית – נגישה

שירותים נגישים – קיים

שילוט הכוונה – קיים

מוקד שירות טלפוני

אתר נגיש מאפשר לאנשים עם מוגבלויות שונות לקבל מידע ולעשות שימוש בשירותים המוצעים באתר.

משקי טנא מנגישה את אתר החברה במטרה לאפשר את שירותי האינטרנט שלנו באתר לזמינים עבור לקוחותינו.

האתר עומד בדרישות תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג -2013.

האתר מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים במחשבים נייחים/ניידים, כמו כן מותאם האתר לגלישה במכשירי טלפון חכמים וטאבלטים, במסגרתם ניתן לגלוש בדפדפן גוגל כרום ובדפדפני אנדרואיד ו- ios  

האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי  החיצים, enter, esc ליציאה מתפריטים וחלונות. 

אם למרות הכל הינך חווה בעיות או קשיים כלשהם בקבלת מידע או שירות דרך אתר האינטרנט, ניתן לפנות למרכז הנגישות, שפרטיו מפורטים למטה, תוך פירוט הבקשה, ואנו נעשה את מירב המאמצים לטפל בבקשה ולספק מענה מתאים

דרכי פנייה למשקי טנא והצעות לשיפור בנושא נגישות

אם למרות מאמצינו נתקלת בקשיים כלשהם בענייני נגישות, וברצונך להודיע על העדר התאמות נגישות או להגיש בקשה לביצוע הנגשה, נבקשך לפנות למוקד השירות בחברתנו, בכתובת הדוא"ל: office@mkb-tene.co.il או אל רכזת הנגישות שלנו, מיכל אטקין: 054-9462627, כדי שנטפל בפנייתך.

ההצהרה עודכנה בתאריך: 26.02.2023